SEO – jaką firmę wybrać?

Kogo nie ma w sieci, ten nie istnieje – jeszcze ostatnio tak mawiało się w gronie nastolatków, jednakże dziś spostrzeżenie to tyczy się także firm. Przedsiębiorstwa, które rezygnują z reklamy w sieci, są zazwyczaj na straconej pozycji. Brak strony internetowej lub profilu w mediach społecznościowych może skutkować brakiem jakiegokolwiek zainteresowania ofertą.

Firmy, które wykorzystują do promocji choćby pozycjonowanie stron, znajdują o sporo więcej klientóworaz dodatkowo zyskują ich stałe grono.
Jeżeli przedsiębiorstwo wybiera rozpowszechnianie strony w sieci, może posiadać gwarancję, że nie tylko i wyłącznie znajdzie nowych klientów, niemniej jednak też utrzyma się na rynku w czasach kryzysu. Będzie bowiem istniało w świadomości wielu osób, które choć raz, przypadkowo, trafią na jego stronę w sieci. Co więcej, SEO sprawi, że strona firmy będzie pojawiała się w wynikach wyszukiwania Google jako jedna z pierwszych. Dzięki temu dotarcie do jej oferty będzie o sporo szybsze i prostsze. Badania wykazują bowiem, że internauci przeglądają tylko pierwszą lub pierwsze dwie strony rezultatów wyszukiwania, jakie zostaną im przedstawione. Jeżeli strona firmowa pojawi się dopiero na dalszej stronie wyszukiwania, prawdopodobieństwo jej odwiedzenia znacznie zmaleje. Tym samym pojawi się ryzyko, że żaden użytkownik globalnej sieci internet na nią nie zajrzy.
W pozycjonowaniu stron przedsiębiorstw ważne jest przygotowywanie treści firmowych z odpowiednimi frazami, linkowanie, a także tworzenie artykułów do pozycjonowania na tak zwany długi ogon. Dzięki takiemu podejściu do tematu istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że strona firmowa będzie odwiedzana przez użytkowników internetu częściej niż strony przedsiębiorstw konkurencyjnych. Daje to szansę na zwiększenie profitów firmy , a ponadto na rozszerzenie obszaru jej działalności na całą Polskę oraz za granicę. Jest to możliwe dzięki coraz większej popularności zakupów w internecie, które są o sporo wygodniejsze i szybsze niż zakupy tradycyjne – stąd wybiera je coraz więcej ludzi bez względu na to, jakich produktów szukają.
Polecamy: http://teosyal.com.pl/marketing-i-reklama/czy-pozycjonowanie-wlasnej-strony-jest-wazne.

Możesz śledzić komentarze tego wpisu przy pomocy kanału RSS 2.0. Możesz zostawić komentarz lub wysłać sygnał trackback ze swojego bloga.

Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móć komentować.